VAŠ CILJ I VAŠA SVRHA POSTOJANJA! JESTE LI NA DOBROM PUTU?

Koliko puta ste se do sada zapitali koja je svrha vašeg postojanja?

Niste niti jednom – to ne valja.

Mnogo puta ste se zapitali – to je dobro.

Zašto je važno razmišljati o tome, zato što nas to pokreće, motiviše.

Zamislite da vam je neko dao uputstvo za život kada ste se rodili, kako bi to dosadan život bio. Ovako je ipak zanimljivije. Svakodnevno učimo život i spoznajemo nove situacije u kojima se snalazimo manje ili više uspešno.

Bez određene svrhe, čovek ne bi imao čemu da teži u životu.

Svaki novi dan je nova prilika da učimo i da pametno potrošimo vreme koje nam je dato.

Ponekad vam je važan osećaj kontrole. Ponekad poželite da otpustite sve kočnice i samo idete dalje u nepoznato. Dobro je kažu i jedno i drugo ako je umereno. Niti je dobro previše kontrole, niti je poželjno previše opuštanja.

Fokus umesto haosa. To je važno.

Gde je vaš fokus? Još jedno od pitanja koje je dobro da sebi postavite s vremena na vreme.

Fokus je tamo gde ste vi, vi ste tamo gde je fokus. To bi moglo da zvuči kao pravilo, ali je li zaista baš uvek tako. Svakako da nije.

Ukoliko uspete sebi da objasnite svoju svrhu, vi ćete se lakše kretati kroz sopstvenu misiju.

Vaša misija je različita od moje. Vi ste šampion u svom životu i ne postoji osoba koja vam može biti važnija (deca su izuzetak – ona su uvek na prvom mestu, to je opšte pravilo).

Jedna od najbitnijih stvari je stav. Vaš lični stav prema životu. Da li je pozitivan ili negativan?

To je nešto što će vas opredeliti dalje.

To je ono što će vam otvarati nove mogućnosti ili ih zatvarati, naravno u zavisnosti od stava.

Da li je lični stav važan? Pitanje je suvišno. Lični stav je najvažniji.

Ukoliko ste pozitivni, sva negativa ovog sveta vas jedva može dotaći, a kamoli da vam naudi – na to zaboravite.

Niko vam ne može oduzeti ono pozitivno što nosite u sebi, osim ako to ne poželite sami da uradite. A zašto biste?

Vaša svrha je vaše putovanje kroz život.

Dobro je ponekad i planirati, ustvari važno je.

Kažu da se Bog smeje dok mi pravimo planove, je li zaista tako?

Bog ima plan za sve nas. Svi smo deo njegovog plana i mi upravo ostvarujemo svoje planove uz njegovo dopuštenje.

Zato je važno imati plan. Jer, čovek bez plana – on samo luta kroz more života u potrazi za srećom koja se krije iza njegovih leđa i koju ne može videti od prevelike želje da je pronađe.

Kada planirate, onda izbegavate prepreke, izbegavate stres, zapravo ga umanjujete. Stavljate ga pod kontrolu, a staviti stres danas pod kontrolu je jedna od najvažnijih stvari koju čovek svakodnevno mora da uradi.

Učinite da stres ne postane deo vašeg bića, napravite otklon, zamku. Strpajte ga u korpu.

Ako imamo cilj koji želimo da dostignemo, onda je jasno koja je svrha našeh postojanja.

Svako od nas bi trebalo da ima određeni cilj. Samo nas cilj oslobađa stresa i samo nam on pokazuje koja je naša svrha.

Na putu do cilja, menjajte čak i smer ako je potrebno. Učinite svoj put i krivudavim, ali ne odustajte od cilja, od sopstvene svrhe.

Napravite svoj plan, ukoliko već niste. Napravite sledeći korak. Objasnite sebi svoju svrhu i krenite ka cilju.

Život je mnogo lepši kada dosegnete sopstveni cilj.

Živeli!

Piše: Miloš Dimitrijević – Joker

Photo by Michael Heuser on Unsplash

Podeli:

NEUSPEH – NAŠ NAJBOLJI PRIJATELJ?!

Ljudi se oduvek plaše neuspeha. Opravdano ili neopravdano, to je veliko pitanje.

Neuspeh utiče na naš svakodnevni život, ali – da li ga se treba plašiti? Svakako, ne!

Neuspeh je lekovit. Neuspeh je možda bitniji od stalnih uspeha, od neprestanog osećaja moći i bitnosti.

Ono što nas vezuje za uspeh smo gledali većinom u holivudskim filmovima, te uspehom smatramo ono što je na filmu prikazano. Što će reći – polako, život nije film (mada bi to neki voleli).

Suština je da se ljudi zapravo plaše bola koji donosi neuspeh. Tu je ključ. Retko ko će prihvatiti neuspeh kao najboljeg prijatelja kome će se poveriti i reći mu da su zbog njega prestali da ostvaruju svoje ciljeve.

Nekada sam se i ja plašio neuspeha, ni danas mi nije baš svejedno, ali vremenom čovek nauči da se nosi sa tim i da iz svakog neuspeha izvuče ponešto korisno kako bi se kretao polagano prema novim uspesima.

Strah parališe ljude, bukvalno svakog od nas. Niko nije imun. Strah od bilo čega ne valja. Strah od smrti, strah od života, strah od visine, strah od vode… Čemu strah od smrti, ako znamo da ćemo jednom svi otići Bogu na istinu. Čemu strah ako u Boga verujete? Čemu strah od života, ako znamo da smo i do sada uspeli da živimo? Čemu strah ako u Boga verujete? Čemu strah od visine, ako znate da nećete pasti jer ste pažljivi.

Čemu strah od neuspeha? Čemu, ako znate da ćete sledeći put uspeti i da je svaki neuspeh samo korak bliže uspehu.

Nemojte biti perfekcionista, to je osnovni preduslov za uspeh.

Ponekad previše brige o detaljima može zakloniti suštinu. Prihvatite jednostavno rešenje: neuspeh je bolji učitelj od uspeha, neuspeh je naš prijatelj, najbolji prijatelj. Iskren, voli nas, opominje nas, brine o nama… Radi baš sve ono što rade najbolji prijatelji (ako ih ima danas, ali to je već tema za neki drugi tekst).

OPUSTITE SE, ŽIVOT NIJE NEŠTO ŠTO BISTE MORALI DA SHVATATE PREOZBILJNO. ŽIVOT JE JEDNO UZBUDLJIVO PUTOVANJE!

U skladu sa tim, i ako pogrešite, pa šta, opustite se. Shvatite to manje ozbiljno.

Prestanite da težite savršenstvu.

Učite iz svake greške. Dan po dan, mesec po mesec i postaćete profesionalni eskivator grešaka. Samo je važno vežbati.

Upoznajte sebe. Pokušajte da shvatite sopstvene limite. Pomerajte ih prema napred ako ima prostora, ukoliko nema, sačekajte dok ne nakupite još malo iskustva koje će vam pomoći.

Sve u svemu, ovaj kratak tekst o neuspehu neka bude samo varnica koja će vas pokrenuti da razmišljate u pravcu uspeha.

Ja sam tu da zajedno sa vama gradim svakodnevicu i detalje koji postoje oko nas.

Ja sam tu da zajedno sa vama uspem ili da doživim neuspeh.

Ja sam tu da se neuspeha ne plašim, čak i ako ga bude, a vi? Da li se plašite? Mislim da se ne plašite.

Čak i da se pomalo ipak plašite, ne brinite, uspećemo da zajedno dočekamo uspeh.

Ne verujete? Samo posmatrajte i bićete iznenađeni koliko je lako kada se zna kako.

Živeli!

Piše: Miloš Dimitrijević – Joker

Photo by the blowup on Unsplash

Podeli:

SVE JE LJUBAV, SVI SMO LJUBAV!

Istina je da od nekih stvari treba odustati dok je vreme.

Istina je i da se od nekih stvari ne može i ne sme nikada odustati.

Izbor je na nama. Izbor je samo tvoj i samo moj.

Naravno da se ne treba mešati u tuđi izbor i naravno da je ispravno da svako o svom životu najbolje može i treba da odlučije jer mu je dat od Boga.

Duh je sjedinjen sa telom i čovek postade duša živa. Tako je to uređeno.

Poneko ne razlikuje duh i dušu. Jasno je iz prethodne rečenice šta je šta.

Duh životni poslat je u telo. Šta sa ljubavlju, da li je i ona poslata?

Da li je Bog ljubav? Da li je ljubav u nama zapravo Bog u nama? Da li oni koji žive bez ljubavi, žive kao odmetnuti od Boga?

Pitanja na koja ni mnogo umniji i pozvaniji od mene nemaju možda pravi odgovor. Čak i ako ga imaju, možda ga vešto skrivaju jer Bog tako zapoveda. Zapoveda da sami otkrijemo ljubav i svu lepotu i snagu koju sobom nosi.

Previše je pametnih, mudrih, talentovanih odustaljalo od svojih ciljeva.

Vraćam se na početak i konstatujem da je ljubav ono od čega niko od nas ne sme odustati.

U redu je odustati ukoliko je ljubav neuzvraćena i to nije ljubav o kojoj ću ovde sada pisati, već želim da ljubav okarakterišem kao jednu kategoriju koja ima svoje podkategorije, a koje sve zajedno čine ljubav. Ljubav u čoveku jednako je mir u čoveku, jednako je Bog u čoveku.

Vaša dobrota vam ne može biti oduzeta ukoliko je se ne odreknete.

Vaša ljubav je vaša dobrota.

Kada sam počeo da pišem knjige, moj cilj nije bio da postanem slavan i poznat, niti je to danas. Moj cilj je bio i ostao da motivišem ljude da u sebi čuvaju ljubav, odnosno Boga. Moj cilj je da kroz pisanje prenesem na čitaoca neku finu emociju. Da oseti ljubav, da oseti i kako je bez ljubavi, da oseti ono najlepše što ljubav daje i što, ako je se odreknemo, uzima.

Nailazio sam na podsmeh, nailazim i danas i mene to uopšte ne dotiče.

Bude mi žao onih koji mi se podsmevaju i nazivaju tamo nekim piscem, dok sam istovremeno ponosan zbog onih koji su razumeli moju ideju i prepoznali cilj.

Svi smo mi manje ili više ponekad i grešili u svojim životima donoseći jedne ili druge odluke. Ne nazivam ih ispravnim ili neispravnim, o tome odlučuje samo i jedino Bog. Sa druge strane, to ne može biti alibi za lošu nameru ili loše izgovorenu reč.

Danas nije tako redak slučaj da čujemo kako neko izgovara da samo Bog može da mu sudi. Tačno, ali… Uvek postoji to čuveno ali, i ono u ovom slučaju znači da Bog može i on to možda čini svakoga dana.

Preispitajte sebe. Siguran sam da ćete naći mnogo onih odluka koje ste doneli za koje mislite da i nisu baš bile ispravne.

Vratimo se još par redova na pisanje. Ljubav, praštanje, znanje, saznanje, spoznaja, samospoznaja. Još mnogo toga što nisam napomenuo određuje svaku individuu.

Praštanje je i te kako za ljude. Nije samo za Boga. Oprostite. I onima koji su vas uvredili i povredili. Siguran sam da su u tim momentima bili u zabludi.

I danas, ima onih koji su ostali u vašim životima i onih koji su iz vaših života otišli.

I jedni i drugi imaju svoje razloge, baš kao i Bog.

Na kraju, a pisaću još o tome na ovom blogu, ne zaboravite da svakoga dana razumete koliko je život lep. Ne zaboravite da svakoga dana razumete zašto se dešava nekada nešto što nije po našoj volji.

Važno je da nikada ne odustanete od ljubavi, jer ukoliko širite ljubav oko sebe biće je sve više. Biće više voljenih. Oni će voleti vas, ali i neke druge. Ovi neke treće, oni pak neke četvrte… To je jedini put. Mržnja je tako bezveze.

Tako sam to sebi objasnio i zato pišem. Pišem da bih širio pozitivnu energiju, ljubav. Do koliko god ljudi da dopre, dobro je. Što više, to bolje.

Sve je ljubav, svi smo ljubav.

Čak i oni koji će se sada nasmejati na ovo, i oni će uskoro ovo shvatiti.

Ne, ljubav nije nikakva utopija. Ona to ne može biti. Može je samo biti manje ili više. Delite je međusobno.

Onoga časa kada prestane da postoji u vama, vi prestajete da budete vi i pretvarate se u namrgođenu osobu koja postoji bez cilja, a cilj je tako jednostavno prepoznati. Cilj je ljubav.

Nastojaću da budem uporan i dalje, jer ne želim da odustanem od ideje da je ljubav sveta.

Na ovom blogu pisaću dalje o ljubavi još više. Ljubav je jedini put da Bog opstane u nama.

Sve je ljubav, svi smo ljubav!

Piše: Miloš Dimitrijević – Joker

Photo by Jari Hytönen on Unsplash

Podeli:

SREĆA! KOME ONA DOLAZI SAMA

Neretko se svi nađemo u situaciji kada pomislimo da je sreća nekom više naklonjena negoli nama samima. Sledi pitanje: Zašto je to tako?

        Odgovora nema ili se on ipak nalazi negde na sredini, na preseku života, na onoj zlatnoj površini našeg srca koje čezne da bude voljeno i srećno.

        Samospoznaja može bitno doprineti nivou naše induvidialne sreće, tako kažu.

        Individualna sreća, pak, nije dovoljna sama po sebi. Šta vam uopšte znači da budete srećni, ako su svi oko vas nesrećni? Šta vam znači da se osećate lepo, ukoliko su svi oko vas namrgođeni i bezvoljni.

        Teška su vremena, reći će neko i time abolirati sebe od namere da bude srećan. Najlakše je zaista pozvati se na teška vremena, na uslove za život. To je najlakše. Da li je najbolje? Sigurno nije.

        Uvek je bilo teško ili veći deo vremena u poslednjih nekoliko stotina godina, tako kaže zvanična istorija. Da li su ljudi toga doba govorili da su teška vremena, verovatno jesu. Da li im je bilo lako da žive, verovatno nije. Da li su bili srećni? Verovatno više, negoli mi danas.

        Kako je to moguće? Po mom shvatanju, pridavali su manje pažnje stvarima i događajima na koje nisu mogli da utiču.

        Da li je to i danas moguće učiniti? Verovatno jeste. Potrebno je malo dobre volje, malo više energije, malo manje stresa i mnogo samospoznaje.

        Vraćamo se ovde na samospoznaju.

        Samospoznaja je ideja koja se susreće u filozofiji, psihologiji i misticizmu. U filozofiji, samospoznaja često znači spoznaju svoje prave prirode. Prema helenskom filozofu Plotinu, samospoznaja je spoznaja vlastitog iskona. On još kaže: „Ko je spoznao samoga sebe, znaće i za svoje odakle.”

„Najbolje poznaje sebe onaj ko

za sebe misli da je ništa.” – Sv. Jovan Zlatousti

        Jedna od sanskritskih reči koja se odnosi na samospoznaju je svadjaja – izučavanje sopstva. Podseća neodoljivo na našu reč koja je gotovo sveprisutna u današnjici: svađa.

        Da li je svađa zapravo izučavanje sopstva? Na neki način jeste nesumnjivo. Ako bismo se vodili ovom pretpostavkom, to dalje implicira da kroz svađu spoznajemo sebe, svoje limite, ali i svoje biće koje je ranjeno i verbalno se brani od drugog bića koje takođe spoznaje sebe.

        Zaključujemo da učimo kroz svađu, kroz ljubav, kroz sreću… Učimo život kroz svaku emociju datu nam od Boga i nepresano uzdižemo sebe do viših nivoa svesti. Bilo da smo toga svesni ili ne, naš život se neprekidno puni iskustvom. Ono se u nama nagomilava, omogućava nam da savladavamo prepreke i da stečena znanja prenosimo na živote onih koji dolaze posle nas.

        Zbog svega navedenog, sreća je temelj sopstvene prirode i treba je neprekidno uzdizati.

        Sreća je zaključana u nama i potrebno je pronaći ključ. Ključ je samospoznaja. Njome polagano otvarate bravu sopstvenog bića sećajući se onoga što ste nekada radili i što vas je činilo srećnima. Samo razmišljanje o tim događajima može podstaći sreću da vam se obrati.

        Igrali ste se u prirodi dok ste bili dete. Setite se toga. To će vas učiniti srećnim. Setite se svojih prijatelja iz najranijeg detinjstva, polaska u školu, najdraže lutke, lopte… Setite se svoje prve ljubavi. Setite se svega što vas je ikada u životu činilo srećnima i pokrenite sreću, neka ponovo provrti kroz vaše biće.

        Individualna sreća vodi ka kolektivnoj. Više srećnih pojedinaca, veća dobrobit za društvo u celini.

        Budite pozitivni, jer zaista ništa vam ne vredi da budete negativni, mrzovoljni, tužni, uplašeni…

        Život svakako prolazi, na ovaj ili onaj način. Samo je na vama da odlučite hoćete li biti srećni u okolnostima koje vas okružuju ili ne.

        Možete sada reći onu rečenicu s početka: Teška su vremena.

        Onda, nemam šta da dodam na to, osim da ne želite da pokušate da odživite svoj život na najbolji način. Tražeći izgovore, bežite od sopstvene odgovornosti. Bežeći od odgovornosti, odustajete od pozitivnih misli. Odustajanjem od pozitivnih misli privlačite one druge od kojih želite da pobegnete.

        Nalazite se tako u začaranom krugu, a samo jedan mali korak vas deli od toga da budete srećni.

        Izađite iz kruga.

        Piše: Miloš Dimitrijević – Joker

Photo by Lesly Juarez on Unsplash

Podeli:

PRODAVNICA ŽELJA

Jeste li ikada jednom sasvim običnom olovkom potpisali najvredniji ugovor?

Da li ste nazdravili najsrećnijoj prilici najobičnijom čašom?

Jeste li od onih koji u najlepšim cipelama odlaze na najvažnije susrete?

Jeste li do sada razumeli značaj lepih reči koje otvaraju sva vrata?

Da li vam je potreban tekst kojim ćete na originalan način predstaviti i prodati svoj proizvod ili uslugu?

Sasvim običan dan u kome je mnogo neobičnog.

Sasvim jednostavan život u kome je sve komplikovano.

Potreban vam je predah. Potrebno vam je da neko obavi ponešto umesto vas.

Potreban vam je odmor na najegzotičnijem ostrvu sa osobom koju obožavate.

Potrebno vam je da ne mislite na svakodnevne obaveze  i probleme.

Žao mi je, tu vam ne mogu pomoći. To su sve situacije, događaji i ljudi koje vam je namenila vaša sudbina.

Ali, mogu da vam pomognem da na jedan originalan način predstavite proizvod koji želite da prodate ili možda uslugu ili možda… reči.

Nedostaju vam prave reči? Imate ih negde, ali vam nedostaju u momentu kada ste izloženi pritisku i kada vam poslovne obaveze ne dozvoljavaju da mislite o rečima i rečenicama kojima ćete uveriti kupca u istinitost svojih tvrdnji.

Tu već mogu da vam pomognem.

Vrhunski majstori pisane reči mogu uticati na ponašanje kupaca.

Ova rečenica je upravo ona koja na najbolji mogući način opisuje pojam copywriting-a.

U svetu u kome živimo postoji onoliko različitosti koliko smo mi spremni da primetimo. Postoje različiti ljudi pre svega. Postoje različite navike, postoji mnogo toga različitog i postoje različiti pogledi na ono što nas okružuje.

Dobar copywriting je danas jedna od najmoćnijih alatki uz pomoć koje jedna kompanija ostvaruje prednost u odnosu na drugu kompaniju. Isto važi i za preduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća. Svaki posao kojim se bavite ima prostora za copywriting, onoliko koliko vi razumete da vam je potreban.

Brzo misli, brzo radi, polako donosi odluke!

Moje ime je Miloš Dimitrijević. Imam nešto više od 40 godina života i, verovali ili ne, više od 25 godina radnog iskustva.

U sadašnjem trenutku, mnogi bi pomslili da iskustvo baš i ne znači puno. Ipak, ne. Ovo je samo trenutak i prodaja robe i usluga je trenutak. Sve je zapravo trenutak u dugoj večnosti u kojoj postojimo svakoga dana.

One najlepše cipele s početka, baš one su ti potrebne da prevaziđeš trenutak u kome je mnogo toga izgubilo smisao. Potrebne su ti da sebi objasniš smisao i otrgneš se od besmisla.  

Predstavio bih se i kao pisac koji je napisao, do sada, pet romana i jednu zbirku kratkih priča, ali pisac bez iskustva u biznisu baš i ne može tako lako da razume potrebe kupaca.

Potreban ti je prodavac koji će znati da promoviše tvoj biznis rečima jednog pisca.

Pa, da. Milsim da sam pogodio suštinu. Da li sam pogodio u sami centar? Možda. Ne garantujem. Svakako, vredi pokušati.

Ukoliko vam je potreban kvalitetan copywriting (tekst koji će da unapredi prodaju u vašem biznisu) ili content marketing (tekst koji će ojačati vaš brend), kao i kvalitetan savet, potražite moje usluge.

Usluge u cilju marketinga i povećanja prodaje:

– Tekstovi na zadatu temu

– Marketinško pisanje

– Tekstovi za poslovni blog

– Slogani za proizvode i reklamne kampanje

– Tekstovi za društvene mreže (Facebook i Instagram)

– Rad na reklamnoj kampanji u saradnji sa vašim reklamnim timom

– Saveti u vezi prodaje

– Obuka i motivacioni kurs o prodaji zaposlenima u maloprodaji

Kontakt:

https://www.facebook.com/MilosJoker/

e-mail: copywritermilos[at]gmail.com

Photo by Christiann Koepke on Unsplash

Podeli:

KAKO PREŽIVETI KATASTROFU?

Kako preživeti katastrofu? Definitivno, odgovor na ovo pitanje danas nema cenu. Spada u red, onih, najskupljih.

Zaista, kada malo bolje razmislite, stanje stvari koje je „preuredio“ ovaj Covid-19, preti da zauvek promeni svet.

Čitava društva su pogođena i gotovo da nema čoveka čija misao nije usmerena ka ovoj nesreći koja je zadesila, bezmalo, čitavo čovečanstvo.

Neki bi rekli da je ovo šansa, neki će reći da je praksa pokazala da kriza ne može biti šansa. Opet, ako se uzdamo u činjenicu da je čitav život satkan od šansi, promašaja i pogodaka, dolazimo do spoznaje da će i nakon ove krize, prouzrokovane korona virusom, neko iskoristiti novonastale okolnosti i pretvoriti šanse u pogotke.

Katastrofa je, čini se za neke, već tu. Već im se dešava i već je proživljavaju, a da ni ne misle o tome da pravi izazov možda tek sledi nakon što virus korona zauvek postane prošlost.

Već imamo prilike da čitamo na portalima kako se stanje kroz koje prolazi čovečanstvo dobrano odrazilo na međuljudske odnose. Dok su jedni, čini se, postali kritičari međuljudskih odnosa pre korone, drugi pak pričaju o odnosima posle korone. Tek jedan mali broj, oni treći, razmišlja o tome: šta sa odnosima u vreme korone?

Zaista, kada vi uistinu živite?

Da li baš uvek živite u prošlosti i budućnosti, ili dopuštate sebi katkad da proživite pomalo i sadašnji trenutak. I ko je uopšte rekao da će sve ovo olako proći i da ćete se vratiti svim onim običnim, a sada tako nedostižnim, stvarima koje ste imali u životu? Ko je uopšte rekao da bi trebalo da prespavamo sadašnji trenutak i sačekamo bolje dane za život?

Ne sećam se da sam negde čuo, niti pročitao kakav sličan savet.

Zato, ljudi, živite sada! Živite najbolje što možete, što duže možete! To je suština.

Katastrofa! Tako strašna reč. Da li je?

Toliko smo se katastrofa u filmovima nagledali i u knjigama načitali. Evo, čak i u mojoj poslednjoj knjizi možete čitati o katastrofi. Ne mogu da verujem ni da sam je napisao tako kako sam je napisao. Nedavno me je jedan prijatelj pozvao telefonom i rekao: „Čoveče, sada imam vremena da pročitam tvoj roman. Predikcijski, nema šta!“

Eto, i to se dešava. Predvidi čovek nekada neku moguću budućnost.

Elem, sve te katastrofe. Ostavite ih po strani ljudi. Kome je još stalo do katastrofe? Verovatno ima onih kojima i jeste stalo do toga, ali, razmislite, sigurno je mnogo više onih koji to ne žele, te iz tog razloga, zaista čvrsto verujem, da nema razloga za brigu.

Jedino je važno da sačuvate sebe i svoje bližnje sada, sve ostalo će već doći na svoje. Ako se nešto i promeni, pa šta? Svet se menja inače, kroz vekove. Menjao se i pre nas, menjaće se i posle nas. Uvek će se svet menjati, dokle god mi na njemu postojimo.

Šta je važno da uradite po mom shvatanju?

Potpuno dopuštam da postoji mogućnost da je ovo što ću napisati pogrešno, te vas zato ni ne pozivam da to i učinite, već samo predlažem, a vi ćete svakako odlučiti šta je najbolje za vas.

Po mom shvatanju, važno je ne stajati u mestu sada.

Šta to znači?

To znači da je potrebno da vreme koje nam je sada dato, da ne radimo ništa i čekamo da opasnost od virusa prođe, iskoristimo na najbolji mogući način.

Neki od vas su sigurno razmišljali u tom pravcu, ali možda nisu uspeli da se skoncentrišu na trenutak koji nam je poklonjen da radimo na sebi.

Tako je. Upravo to sam želeo da vam predložim. Radite na sebi.

Kako?

Lako je. Samo vam je potrebno da razmislite koji su to talenti koje posedujete, a niste imali vremena da ih razvijete. Siguran sam da svako od vas ima bar jedan talenat koji nije dovoljno razvijao.

Moj talenat je pisanje. Razvijao sam ga godinama. Razvijam ga još uvek.

Sada je došao trenutak kada sam uhvatio sebe da razmišljam o svom talentu na jedan drugačiji način.

Umesto što bih, kao i inače, sedeo i radio na novom romanu, shvatio sam da mogu sa ovim talentom da radim i još neke druge stvari. Recimo, mogu da se bavim copywritingom i to veoma uspešno iz razloga što imam, pored talenta za pisanje, i veoma bogatu poslovu karijeru iza sebe, tako da sam na svom sajtu pokrenuo i tu opciju i već ima određenih pomaka u tom smeru.

Novi izazovi me pokreću. Ovo je jedan od izazova.

Šta pokreće vas? Jeste li razmišljali na sličan način? Koji su vaši taleni?

Probudite ih i pokrenite ih. Već nakon par dana uhvatićete sebe kako razmišljate da i nije tako teško preživeti katastrofu.

Sve je do vas!    

Živeli!

Photo by engin akyurt on Unsplash

Podeli:

Copywriting

Zbog čega je potrebno da angažujete copywriter-a?

Vrhunski majstori pisane reči mogu uticati na ponašanje kupaca.

Ova rečenica je upravo ona koja na najbolji mogući način opisuje pojam copywriting-a.

U svetu u kome živimo postoji onoliko različitosti koliko smo mi spremni da primetimo. Postoje različiti ljudi pre svega. Postoje različite navike, postoji mnogo toga različitog i postoje različiti pogledi na ono što nas okružuje.

Dobar copywriting je danas jedna od najmoćnijih alatki uz pomoć koje jedna kompanija ostvaruje prednost u odnosu na drugu kompaniju. Isto važi i za preduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća. Svaki posao kojim se bavite ima prostora za copywriting, onoliko koliko vi razumete da vam je potreban.

Posao copywriter-a je da omogući da kompanija, preduzetnik ili preduzeće budu primećeni pored toliko istih poslova. Jedan proizvod se razlikuje od drugog taman toliko koliko je copywriter uspeo da ga ispromoviše. Te iz toga proizilazi da je vaš posao da radite svoj posao, a moj da vam pomognem da u svom poslu budete ispred drugih, ali samo uz uslov da moj posao možete da ispratite svojim kvalitetom.

Brzo misli, brzo radi, polako donosi odluke!

Još jedna vrlo moćna rečenica, zar ne? Složili ste se? Odlično nam ide. Sada možemo da nastavimo dalje.

Moje ime je Miloš Dimitrijević. Imam nešto više od 40 godina života i, verovali ili ne, više od 25 godina radnog iskustva.

Imao sam dobrog učitelja. O tome ću nekom drugom prilikom.

Moje iskustvo u poslovnom svetu započinje u ugostiteljstvu, a kada jednom prođete kroz ugostiteljstvo, onda vam je sve kristalno jasno i nastavljate da se profilišete.

Po zanimanju sam diplomirani pravnik. Gotovo čitavo vreme svog rada se bavim ekonomijom, sa povremenim primesama kreativnog u njoj.

U svetu, kažu mi poslovni partneri iz inostranstva, da biste postali direktor jedne kompanije, koja se bavi proizvodnjom najprodavanijeg soka, morate najpre da naučite da ređate flašice u rashladnu vitrinu.

Šta nam ovo govori? Najmanje dve važne stvari. Prva je ta da ćete kao direktor jednoga dana i te kako ceniti rad čoveka koji ređa flašice, a druga da biste postali i dospeli na tako jedno odgovorno mesto, morate najpre da prođete kroz čitav lanac različitih radnih mesta i kao direktor imate jasnu sliku o strukturi koja vam je ustupljena na upravljanje.

Jasno je da sam hteo da naglasim važnost svakog posla iz razloga što je svaki posao, bez izuzetka, podjednako važan za čitav sistem.

Nakon ugostiteljstva, bavio sam se trgovinom (najpoznati brendovi obuće, postali su moja preokupacija). Prodaja je najzanimljivija stvar u biznisu. Ta sposobnost da prodaš svoj proizvod i da neko kupi ono što mu prodaješ, deluje u najmanju ruku kao kakvo savršenstvo. Ukoliko u tebi sve zatreperi samo pri pomisli da ćeš možda nešto prodati, ti si stvoren za velika dela.

Prodaja ima nekoliko segmenata, te sam se ja oprobao u svakom i tako dospeo do mesta direktora izvoza jedne vrste robe. Uspeo sam da izvezem proizvod u 12 zemalja sveta, od Kanade do Australije, za svega godinu dana. Reč je o potpuno nepoznatom proizvodu. Onda je potpuno jasno koliko znanja i upornosti i koliki je napor bilo potrebno uložiti i dospeti na sva ta tržišta.

U međuvremenu sam se iz hobija bavio i pisanjem. Pisao sam i napisao, a i objavio (do sada) 4 romana o kojima možete više pročitati na ovom sajtu. Godine 2009. sa prijateljem pokrećem mesečni magazin PROOGA, koji se bavio mladima. Imali smo sjajnu ideju da predstavimo mlade, uspešne ljude i da njihova lica budu na naslovnim stranama. Nakon dva broja smo odustali. Ekonomska kriza koja se baš tada izdigla i nadvila nad nas, bukvalno nam je uništila projekat preko noći.

Zbog čega sam napisao sve ovo prethodno o sebi, a nisam napisao ni polovinu onoga čime sam se još bavio do sada? Zbog toga što iskustvo koje stoji iza mene, jasno može da pokaže i odredi svu snagu jednog copywriter-a.

Ukoliko vam je potreban kvalitetan copywriting (tekst koji će da unapredi prodaju u vašem biznisu) ili content marketing (tekst koji će ojačati vaš brend), kao i kvalitetan savet, potražite moje usluge.

Za više informacija i mogućnost saradnje, kontaktirajte me putem moje fb stranice klikom ovde ili mi pošaljite e-mail na: copywritermilos[at]gmail.com

Srdačno vaš,

Miloš Dimitrijević

Podeli:

KAKO PRODATI ROBU ILI USLUGE?

Danas kada je čitav svet zastao, negde se i potpuno zaustavio, usled pandemije koju je prouzrokovao virus Covid-19, nije nimalo jednostavno govoriti o biznisu i kako nastaviti dalje.

Mišljenja su podeljena. Od onih da ništa više neće biti isto nakon pandemije, do onih da će svet nastaviti uobičajenom putanjom da se okreće oko sunca.

Elem, da se vratim temi, a to je kako prodavati?

Prilično je lako, ukoliko imate dobar osećaj za biznis. Sa druge strane, ništa teže, niti zahtevnije ukoliko ste totalni početnik ili ukoliko ste tek pomalo zainteresovani da postanete dobar prodavac robe ili usluga.

Kako prodaja funkcioniše?

U zavisnosti od vrste robe, prodaja će funkcionisati na nekoliko načina, ipak svaki od tih načina se razlikuje onoliko, koliko vam je potrebno da se setite profesionalnog prodavca koji je na vas ostavio nezaboravan utisak dok ste odabirali najbolji parfem i pomogao vam u tome. Možda dok ste birali savršen par cipela? To je zanimljivo, zar ne? Koliko vam je zaista važno da se posavetujete sa prodavačicom dok pazarite novi par obuće? Pretpostavimo da vam to znači puno i pretpostavimo da u isto vreme u osobi koja pokušava da vam proda obuću vidite i saveznika i protivnika koji jedino želi da vam izbije novac iz džepa.

Tako nekako funkcioniše čitava prodaja, u zavisnosti od toga šta, kome i kako prodajete?

Da krenem od ovog poslednjeg: kako prodajete?

Imati specifičan pristup prodaji, može biti od najveće važnosti za vaš dalji razvojni put.

Prodavati nešto na svoj način je ono što se traži, tj. ono što će zasigurno zauvek napraviti razliku između dobrog , lošeg i osrednjeg prodavca.

Kako postati dobar prodavac robe ili usluga?

Ovo pitanje je jedno od najskupljih pitanja svih premena, današnjice, reklo bi se, naročito.

Ukratko, sve je u vašoj svesti. Sve je u vašem pristupu prodaji. Sve je u vašem osećaju i sve je u tome da li želite da se nadmećete sami sa sobom. Ukoliko sebi postavite cilj da ćete ove nedelje prodati više robe ili usluga, negoli prethodne i ostvarite ga, vi ulazite u rang prodavaca profesionalaca.

Šta vam je za to potrebno? Veštine.

Kako možete doći do veština? Možete lako, istražujte malo. Možda bih i ja mogao da vam u tome značajno pomognem. Pratite me na facebook-u i tamo ćete moći da pročitate neke od mojih tekstova.

Priča, priča, priča je najvažnija veština koja vam je potrebna da biste postali uspešan prodavac.

Sa druge strane priča, bez prethodno stečenog znanja o robi ili uslugama koje prodajete, nema ama baš nikakvu prednost sama po sebi.

Suština same prodaje je u promociji sopstvenog znanja pred kupcima. To je sve.

Ukoliko uspete da impresionirate kupca i svojom pričom ga uverite da kupuje pravu stvar, vi ćete postati profesionalac. Pritom, ne zaboravite da proizvod ili usluga koju prodajete mora biti vrhunskog kvaliteta, jer u suprotnom dovodite kupca u zabludu i u situaciju da bude prevaren, a to je ono što vam se nikako, nikada u poslu ne sme dogoditi.

Na kraju, recimo da je moj posao da prodajem pisani sadržaj.

Sadržaj koji pišem mora biti dobar. Nakon što ga napišem, trebalo bi da ga prodam.

Šta mislite, hoću li uspeti da ga prodam?

Ukoliko ste u ovom tekstu pročitali nekoliko rečenica koje vam mogu biti od koristi, to znači da sam vam prodao sadržaj. Nisam zaradio novac, ali sam dobio nešto mnogo više od toga, vaše poverenje i pažnju.

Zapamtite to, ukoliko želite da postanete profesionalni prodavac, poverenje i pažnja prodaju mnogo više, na odloženo. Ukoliko ste shvatili prethodnu rečenicu na pravi način, nema sumnje da je pred vama svetla budućnost jednog profesionalnog prodavca robe ili usluga.

Ukoliko vam se ovaj tekst svideo, možete ga podeliti na svoj zid ili lajnu.

Ukoliko vam bilo kada u budućnosti bude zatrebao kvalitetan copywriting (tekst koji će da unapredi prodaju u vašem biznisu) ili content marketing (tekst koji će ojačati vaš brend), a vi se ne ustručavajte da za tako šta potražite moje usluge, usluge jednog pisca.

Za više informacija, možete me kontaktirati putem sledeće fb stranice klikom ovde

Srdačno vaš,

Miloš Joker

.

Photo by Jon Cellier on Unsplash

Podeli:

BIZNIS POSLE KORONE

Zasigurno da je najskuplje pitanje danas, pored pitanja o tome kako zaustaviti virus i izlečiti ljude širom planete, pitanje: Kako nastaviti sa biznisom posle korone?

Gotovo da nema čoveka na kugli zemaljskoj koji nije sebi i drugima postavio ovo pitanje.

Moguće je i da ni najveći i najuspešniji biznismeni sveta nemaju odgovor, ali jedno je sigurno, imaju ideje. Nove ideje. Sve se uvek sastoji od novih ideja i od toga kako ih sprovesti u delo. Od ideje do realizacije, najomiljenija i najneomiljenija rečenica u biznisu.

Ukoliko iz sadašnje perspektive posmatrate biznis, deluje gotovo nemoguće sagledati sve posledice koje će sa sobom doneti i odneti Covid-19. Nezahvalno je, neki kažu, i razmišljati o biznisu, važno je sačuvati zdravlje. Ovo je tačno. Ali, isto tako je tačno i da će život nastaviti da postoji i nakon što virus koji je napao gotovo čitavo čovečanstvo bude savladan. Najzad, čovek ima sposobnost da se prilagodi svakoj novonastaloj situaciji, svakom novom izazovu. Oni koji budu imali sposobnost da gledaju daleko u budućnost će moći da budu oslonac čitavom društvu i svojim novim idejama, koje se već negde tamo rađaju u njihovim glavama, povedu druge napred.

Jedan od onih koji će možda potražiti ili stvoriti sebi neki novi posao bi mogao/la biti i ti, bih mogao biti i ja.

Pisanje je jedna od opcija, kreativno pisanje.

Možda da razmislite najpre o ličnom marketingu. Neki od vas će ovde zastati i pročitati još jednom prethodnu rečenicu. Jeste li je pročitali? Pa, da. Lični marketing. Da li ste ikada razmišljali o tome dok ste kačili selfije na društvene mreže? Jeste li? Ponekad? Često? Koji je vaš odgovor na ova pitanja?

Srž svakog biznisa je u kvalitetnom marketingu. Marketing pre korone i marketing posle korone definitivno, baš kao i mnoge druge stvari, neće biti isti bar neko vreme, duže ili kraće. Da li je tu vaša šansa? Razmislite, kakav je to način na koji možete iskoristiti marketing? Da li ste spremni da se ponovo aktivirate kao nikada i pokrenete sebe i sopstveni biznis koji sada trpi i čeka da virus napusti ovu planetu?

Ukoliko ste razmislili i ukoliko je vaš odgovor potvrdan, a vi se nekada prisetite da ste, u doba pandemije, mogli da pročitate jedan tekst koji vas je podstakao da idete dalje. Prisetite se i osobe koja ga je napisala i prisetite se da ta osoba može možda u bliskoj budućnosti napisati još koji tekst koji će pomoći vašem biznisu nakon korone.

Ukoliko vam se ovaj tekst svideo, možete ga podeliti na svoj zid ili lajnu.

Ukoliko vam bilo kada u budućnosti bude zatrebao kvalitetan copywriting (tekst koji će da unapredi prodaju u vašem biznisu) ili content marketing (tekst koji će ojačati vaš brend), a vi se ne ustručavajte da za tako šta potražite usluge jednog pisca.

Za više informacija, možete me kontaktirati putem sledeće fb stranice klikom ovde

Srdačno vaš,

Miloš Joker

.

.

.

.

.

.

Photo by: Rex

Podeli:

Check now on Amazon

A novel Time Paradox – Serbian award-winning novel in 2019 year. Milos Joker’s fourth, but first on Amazon.

Kindle or Paperback? You can choose when you click or tap here

SYNOPSIS:

When given the choice between reclaiming the lost love of your life, and fulfilling your God-given destiny, what would you do?
One-hundred years into a dystopian, war-torn future, lives Paul Willis, Professor, and editor-in-chief of one of the few remaining, Government-sanctioned news magazines. His life is one of hard work, frequent inebriation, and longing for a past no one remembers anymore. But there is more to Professor Paul than initially seems, and the secret he hides may end up costing him everything.
In the present time, Angela is a successful lawyer whose life has taken a turn for the worse. She has searched far and wide for her missing lover Stefan, to no avail, and the wound he has left in her heart is starting to grow infected. As longing turns to desperation, she starts finding the advances of her longtime friend Liam more and more palatable. But Liam has secrets of his own.
A novel about a man, chosen by God, to stand against the devil himself. A book about star-crossed lovers, longing for each other across time and space.A story about good and evil.Hope and desperation.
Sin and forgiveness.

About Milos…

Milos Dimitrijevic, known to his friends as Joker, is a Serbian lawyer and author, born in Nis, Serbia, 1978.
His childhood has been a fulfilling, happy time, periodically interrupted by an unfortunate string of wars. This is reflected in his writing, as Milos often contrasts grim and bleak themes like war and oppression, with the more optimistic ones such as love and faith.
Time Paradox is his fourth novel, and the first one to be published in English.
Time Paradox is his fourth novel, and the first one to be published in English.

Kindle or Paperback? You can choose when you click or tap here

Podeli: