Skoči na sadržaj

Copywriting

Jeste li ikada jednom sasvim običnom olovkom potpisali najvredniji ugovor?

Da li ste nazdravili najsrećnijoj prilici najobičnijom čašom?

Jeste li od onih koji u najlepšim cipelama odlaze na najvažnije susrete?

Jeste li do sada razumeli značaj lepih reči koje otvaraju sva vrata?

Da li vam je potreban tekst kojim ćete na originalan način predstaviti i prodati svoj proizvod ili uslugu?

Sasvim običan dan u kome je mnogo neobičnog.

Sasvim jednostavan život u kome je sve komplikovano.

Potreban vam je predah. Potrebno vam je da neko obavi ponešto umesto vas.

Potreban vam je odmor na najegzotičnijem ostrvu sa osobom koju obožavate.

Potrebno vam je da ne mislite na svakodnevne obaveze  i probleme.

Žao mi je, tu vam ne mogu pomoći. To su sve situacije, događaji i ljudi koje vam je namenila vaša sudbina.

Ali, mogu da vam pomognem da na jedan originalan način predstavite proizvod koji želite da prodate ili možda uslugu ili možda… reči.

Nedostaju vam prave reči? Imate ih negde, ali vam nedostaju u momentu kada ste izloženi pritisku i kada vam poslovne obaveze ne dozvoljavaju da mislite o rečima i rečenicama kojima ćete uveriti kupca u istinitost svojih tvrdnji.

Tu već mogu da vam pomognem.

Vrhunski majstori pisane reči mogu uticati na ponašanje kupaca.

Ova rečenica je upravo ona koja na najbolji mogući način opisuje pojam copywriting-a.

U svetu u kome živimo postoji onoliko različitosti koliko smo mi spremni da primetimo. Postoje različiti ljudi pre svega. Postoje različite navike, postoji mnogo toga različitog i postoje različiti pogledi na ono što nas okružuje.

Dobar copywriting je danas jedna od najmoćnijih alatki uz pomoć koje jedna kompanija ostvaruje prednost u odnosu na drugu kompaniju. Isto važi i za preduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća. Svaki posao kojim se bavite ima prostora za copywriting, onoliko koliko vi razumete da vam je potreban.

Brzo misli, brzo radi, polako donosi odluke!

Kada ste već posetili ovaj sajt, verovatno znate da je moje ime Miloš Dimitrijević.

Imam 45 godina života i mnogo godina radnog iskustva, ako bih vam rekao više od 30, da li biste poverovali? Da.

U sadašnjem trenutku, mnogi bi pomslili da iskustvo baš i ne znači puno. Ipak, ne. Ovo je samo trenutak i prodaja robe i usluga je trenutak. Sve je zapravo trenutak u dugoj večnosti u kojoj postojimo svakoga dana.

One najlepše cipele s početka koje ste nosili na najvažnijem susretu, baš one su vam potrebne da prevaziđete trenutak u kome je mnogo toga izgubilo smisao. Potrebne su vam da sebi objasnite smisao i otrgnete se od besmisla.

Predstavio bih se i kao pisac koji je napisao, do sada, pet romana i jednu zbirku kratkih priča (pogledajte u odeljku: moje knjige), ali pisac bez iskustva u biznisu baš i ne može tako lako da razume potrebe kupaca.

Potreban vam je prodavac koji će znati da ispromoviše vaš biznis rečima jednog pisca.

Pa, da. Mislim da sam pogodio suštinu. Da li sam pogodio u sami centar? Možda. Ne garantujem. Svakako, vredi pokušati.

Ukoliko vam je potreban kvalitetan copywriting (tekst koji će da unapredi prodaju u vašem poslu) ili content marketing (tekst koji će ojačati vaš brend), kao i kvalitetan savet, kontaktirajte me.

profilna
profilna

Kada ste već posetili ovaj sajt, verovatno znate da je moje ime Miloš Dimitrijević.

Imam 45 godina života i mnogo godina radnog iskustva, ako bih vam rekao više od 30, da li biste poverovali? Da.

U sadašnjem trenutku, mnogi bi pomslili da iskustvo baš i ne znači puno. Ipak, ne. Ovo je samo trenutak i prodaja robe i usluga je trenutak. Sve je zapravo trenutak u dugoj večnosti u kojoj postojimo svakoga dana.

One najlepše cipele s početka koje ste nosili na najvažnijem susretu, baš one su vam potrebne da prevaziđete trenutak u kome je mnogo toga izgubilo smisao. Potrebne su vam da sebi objasnite smisao i otrgnete se od besmisla.  

Predstavio bih se i kao pisac koji je napisao, do sada, pet romana i jednu zbirku kratkih priča (pogledajte u odeljku: moje knjige), ali pisac bez iskustva u biznisu baš i ne može tako lako da razume potrebe kupaca.

Potreban vam je prodavac koji će znati da ispromoviše vaš biznis rečima jednog pisca.

Pa, da. Mislim da sam pogodio suštinu. Da li sam pogodio u sami centar? Možda. Ne garantujem. Svakako, vredi pokušati.

Ukoliko vam je potreban kvalitetan copywriting (tekst koji će da unapredi prodaju u vašem poslu) ili content marketing (tekst koji će ojačati vaš brend), kao i kvalitetan savet, kontaktirajte me.

Usluge u cilju marketinga i povećanja prodaje:
Kontakt: