Skoči na sadržaj

Dnevnik pisca

Kako napisati priču koja privlači pažnju i čitaoce

  • od

Svaka priča može da očara — ili da dosadi. Od čega zavisi? Od tebe, pisca.Pisanje priče nije mnogo drugačije od pisanja romana, samo je kraće, sa manje likova i dijaloga.Ključ? Živopisan ambijent, uz snažnu suštinu priče. Pre nego što počneš, razmisli: Šta je srce tvoje priče? Gde se odvija?Nacrtaj kratak plan — mnogo sažetiji nego za roman. Potrebni su ti mesto, vreme i atmosfera. Odaberi mesto koje budi maštu Ambijent je sve. Hoće li se tvoja priča dešavati u parku, na klupi, na stadionu, u biblioteci, na prometnoj ulici, na zabačenom mestu ili duboko u duši?Mesto oblikuje svet tvojih likova.… Pročitaj više »Kako napisati priču koja privlači pažnju i čitaoce

Med — Slatki saveznik za zdravlje i inspiracija za knjigu

  • od

Danas sam pričao sa Evelin. Evelin živi u Malmeu na jugu Švedske. Baš tamo gde će se, u jednom delu moje knjige za decu, naći njen glavni junak sa dečakom plave kose. I tamo gde će se najviše jesti med – slatki saveznik za zdravlje! Evelin mi pomaže da doživim Malme na izvestan način, kako bih lakše pisao o tome, a ja joj zauzvrat spremam nekoliko tegli domaćeg meda koji ću joj poslati ovih dana (jedva čekam utiske!). Sve je nekako i krenulo uz šolju kafe, moju malu prehladu i… med. Dok sam se borio s kijanjem, pisao sam o… Pročitaj više »Med — Slatki saveznik za zdravlje i inspiracija za knjigu

PREHLADA – KAKO SAM POMERIO SVOJE PLANOVE ZA NEKOLIKO DANA

  • od

Danas je 23.04.2025. Pre nekoliko dana, počeo sam da pišem knjigu za decu. Uzrast kojem ću se obraćati u svojoj knjizi biće 6+ godina. Verovatno većinu ljudi zanima kako je to stvarati knjigu (ovoga puta za decu) i ja ću pokušati da vam kroz ovaj Dnevnik pisca to i predstavim. Počeo sam da pišem o jednom Medi i njegovoj maloj zemlji na severu Evrope, tu negde između Norveške i Švedske. Kako sam došao na ovu ideju? Dan kada se rodila ova ideja desio se pre dve godine u trenucima kada me je moj petogodišnji sinčić pitao da mu ispričam još… Pročitaj više »PREHLADA – KAKO SAM POMERIO SVOJE PLANOVE ZA NEKOLIKO DANA

Mali biznis – Kako do uspeha bez velikog budžeta?

  • od

Zamisli ovo: otvaraš mali biznis, recimo kafanu u svom gradu i praviš najbolje pljeskavicu u kraju, ali niko ne dolazi jer te ne poznaju. Ili imaš butik sa unikatnom garderobom, ali ne znaš kako do uspeha bez velikog budžeta, a kupci i dalje idu u šoping centre. Zvuči poznato? Male firme često misle da za dobru reklamu treba vreća para. E, ne treba! Jednom sam pomogao prijatelju da udvostruči promet za svoj mali biznis uz samo par trikova — i bez dinara za bilborde. U ovom tekstu predstaviću vam pet ideja kako mala firma može da zablista, čak i bez… Pročitaj više »Mali biznis – Kako do uspeha bez velikog budžeta?

Emotivni Marketing i Hotelijerstvo: Kako Hoteli Stvaraju Nezaboravna Sećanja?

  • od

U 2025. godini, emotivni marketing u hotelijerstvu postaje ključan za stvaranje nezaboravnih sećanja i topline koja ostaje u srcima gostiju – i to na način koji ih inspiriše da se vraćaju iznova i iznova.Život je putovanje ispunjeno trenucima koji nas čine srećnim, a hotelijerstvo ima jedinstvenu priliku da još značajnije bude ono odredište gde se ti trenuci stvaraju, čuvaju i proslavljaju.Kroz prozor hotelske sobe, sunce obasjava novi dan pun mogućnosti, a svaki osmeh, svaki zajednički trenutak i svaka mala pažnja postaju deo nezaboravnog iskustva koje gosti nose sa sobom. Hoteli nisu samo mesto za odmor – to je prostor gde… Pročitaj više »Emotivni Marketing i Hotelijerstvo: Kako Hoteli Stvaraju Nezaboravna Sećanja?

Marketing u Industriji Nameštaja: Dom Kao Deo Životnog Nasleđa

  • od

Život je poput vožnje žutim taksijem – nekada tiho, nekada burno, ali uvek sa određenim razlogom. Nekako, možda slučajno, biće da i ne, verovatno da – shvatiš da za sve postoji „onaj” određeni razlog. Dok se voziš putevima sudbine, nailaziš na trenutke koji te oblikuju – trenutke radosti, straha, uzbuđenja, ali i tuge zbog onih koje gubiš usput. I dok se pitaš: „Šta će biti važno na kraju vožnje?”, odgovor ti je sve vreme bio pred očima: Biće važno samo ono što ćeš iza sebe ostaviti, podjednako koliko i način na koji si to nešto ostavio. Možda bi baš sadržaj… Pročitaj više »Marketing u Industriji Nameštaja: Dom Kao Deo Životnog Nasleđa

Kako Emotivni Marketing Pomaže Brendovima da Rastu?

  • od

Život nije uvek lak. Nekada se čoveku učini da je sve loše i da izlaza nema. Neretko pomišlja da je život izgubio smisao. Možda je to zbog nedostatka iskustva, prevelikih očekivanja, ili jednostavno straha od života. Ali šta ako postoji način da se kroz te trenutke probijemo – da pronađemo smisao i hrabrost da nastavimo dalje? Nepregledne daljine i lepote su pred onima koji žele da vide život očima optimizma. Miloš Dimitrijević – Joker Upravo tu na scenu stupa emotivni marketing. Brendovi koji razumeju snagu emocija mogu postati više od proizvoda – oni mogu postati inspiracija, podrška i deo naših… Pročitaj više »Kako Emotivni Marketing Pomaže Brendovima da Rastu?

Zašto je jednostavan copywriting ključ uspeha?

  • od

Da li ste ikada pročitali tekst koji zvuči veoma pametno, ali niste imali pojma šta autor zapravo želi da kaže? Ili ste možda sami napisali nešto što je zvučalo profesionalno, ali nije donelo rezultate koje ste očekivali? Ukoliko jeste, niste sami. Mnogi od nas padaju u zamku pisanja da bi impresionirali, umesto da se povežu sa svojom publikom. A to je najveća greška koju možemo napraviti u copywriting-u. U daljem tekstu su samo neki saveti koji mogu biti korisni za bolju prodaju. Pišite za svoje klijente, a ne za kolege Jedno od zlatnih pravila copywriting-a glasi: Ne pišite da biste… Pročitaj više »Zašto je jednostavan copywriting ključ uspeha?

Pisanje reklama: umetnost koju svako može da savlada

  • od

Svako ko može da napiše poruku prijatelju može da napiše i reklamu koja prodaje. Možda ne veruješ? Ali, evo kako sam ja, običan tip sa laptopom, shvatio da je pisanje reklama umetnost – i zašto ti ne treba diploma da je savladaš.

5 stvari koje bi trebalo da promenite kod sebe

  • od

Danas je dan kada bi trebalo da prestanete da ugađate svima 5 stvari koje bi trebalo da promenite kod sebe: – da ugađate svima – da se bojite promene – da živite u prošlosti – da razmišljate previše – da povećate samopouzdanje Nije lako ugađati svima, nije ni naročito teško. Teško je ono što može biti loše po vas, a to je gubitak. Gubimo gotovo svakodnevno… Gubimo vreme, gubimo prijatelje, gubimo ljude koje volimo, gubimo sebe. Vreme je da to počne da se menja. Da ponovimo: Danas je dan kada bi trebalo da prestanete da ugađate svima. Zbog čega? Neke… Pročitaj više »5 stvari koje bi trebalo da promenite kod sebe