Skoči na sadržaj

Motivacija

Zbog čega je potrebno da angažujete copywriter-a?

Vrhunski majstori pisane reči mogu uticati na ponašanje kupaca.

Ova rečenica je upravo ona koja na najbolji mogući način opisuje pojam copywriting-a.

U svetu u kome živimo postoji onoliko različitosti koliko smo mi spremni da primetimo. Postoje različiti ljudi pre svega. Postoje različite navike, postoji mnogo toga različitog i postoje različiti pogledi na ono što nas okružuje.

Dobar copywriting je danas jedna od najmoćnijih alatki uz pomoć koje jedna kompanija ostvaruje prednost u odnosu na drugu kompaniju. Isto važi i za preduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća. Svaki posao kojim se bavite ima prostora za copywriting, onoliko koliko vi razumete da vam je potreban.

Posao copywriter-a je da omogući da kompanija, preduzetnik ili preduzeće budu primećeni pored toliko istih poslova. Jedan proizvod se razlikuje od drugog taman toliko koliko je copywriter uspeo da ga ispromoviše. Te iz toga proizilazi da je vaš posao da radite svoj posao, a moj da vam pomognem da u svom poslu budete ispred drugih, ali samo uz uslov da moj posao možete da ispratite svojim kvalitetom.

Brzo misli, brzo radi, polako donosi odluke!

Još jedna vrlo moćna rečenica, zar ne? Složili ste se? Odlično nam ide. Sada možemo da nastavimo dalje.

Moje ime je Miloš Dimitrijević. Imam 45 godina života i mnogo godina radnog iskustva, ako bih vam rekao više od 30, da li biste poverovali? Da.

Imao sam dobrog učitelja. O tome ću nekom drugom prilikom.

Moje iskustvo u poslovnom svetu započinje u ugostiteljstvu, a kada jednom prođete kroz ugostiteljstvo, onda vam je sve kristalno jasno i nastavljate da se profilišete.

Po zanimanju sam diplomirani pravnik. Gotovo čitavo vreme svog rada se bavim ekonomijom, sa povremenim primesama kreativnog u njoj.

U svetu, kažu mi poslovni partneri iz inostranstva, da biste postali direktor jedne kompanije, koja se bavi proizvodnjom najprodavanijeg soka, morate najpre da naučite da ređate flašice u rashladnu vitrinu.

Šta nam ovo govori? Najmanje dve važne stvari. Prva je ta da ćete kao direktor jednoga dana i te kako ceniti rad čoveka koji ređa flašice, a druga da biste postali i dospeli na tako jedno odgovorno mesto, morate najpre da prođete kroz čitav lanac različitih radnih mesta i kao direktor imate jasnu sliku o strukturi koja vam je ustupljena na upravljanje.

Jasno je da sam hteo da naglasim važnost svakog posla iz razloga što je svaki posao, bez izuzetka, podjednako važan za čitav sistem.

Nakon ugostiteljstva, bavio sam se trgovinom (najpoznati brendovi obuće, postali su moja preokupacija). Prodaja je najzanimljivija stvar u biznisu. Ta sposobnost da prodaš svoj proizvod i da neko kupi ono što mu prodaješ, deluje u najmanju ruku kao kakvo savršenstvo. Ukoliko u tebi sve zatreperi samo pri pomisli da ćeš možda nešto prodati, ti si stvoren za velika dela.

Prodaja ima nekoliko segmenata, te sam se ja oprobao u svakom i tako dospeo do mesta direktora izvoza jedne vrste robe. Uspeo sam da izvezem proizvod u 12 zemalja sveta, od Kanade do Australije, za svega godinu dana. Reč je o potpuno nepoznatom proizvodu. Onda je potpuno jasno koliko znanja i upornosti i koliki je napor bilo potrebno uložiti i dospeti na sva ta tržišta.

U međuvremenu sam se iz hobija bavio i pisanjem. Pisao sam i napisao, a i objavio (do sada) 4 romana o kojima možete više pročitati na ovom sajtu. Godine 2009. sa prijateljem pokrećem mesečni magazin PROOGA, koji se bavio mladima. Imali smo sjajnu ideju da predstavimo mlade, uspešne ljude i da njihova lica budu na naslovnim stranama. Nakon dva broja smo odustali. Ekonomska kriza koja se baš tada izdigla i nadvila nad nas, bukvalno nam je uništila projekat preko noći.

Zbog čega sam napisao sve ovo prethodno o sebi, a nisam napisao ni polovinu onoga čime sam se još bavio do sada? Zbog toga što iskustvo koje stoji iza mene, jasno može da pokaže i odredi svu snagu jednog copywriter-a.

Ukoliko vam je potreban kvalitetan copywriting (tekst koji će da unapredi prodaju u vašem biznisu) ili content marketing (tekst koji će ojačati vaš brend), kao i kvalitetan savet, potražite moje usluge.

U međuvremenu sam se iz hobija bavio i pisanjem. Pisao sam i napisao, a i objavio (do sada) 4 romana o kojima možete više pročitati na ovom sajtu. Godine 2009. sa prijateljem pokrećem mesečni magazin PROOGA, koji se bavio mladima. Imali smo sjajnu ideju da predstavimo mlade, uspešne ljude i da njihova lica budu na naslovnim stranama. Nakon dva broja smo odustali. Ekonomska kriza koja se baš tada izdigla i nadvila nad nas, bukvalno nam je uništila projekat preko noći.

Zbog čega sam napisao sve ovo prethodno o sebi, a nisam napisao ni polovinu onoga čime sam se još bavio do sada? Zbog toga što iskustvo koje stoji iza mene, jasno može da pokaže i odredi svu snagu jednog copywriter-a.

Ukoliko vam je potreban kvalitetan copywriting (tekst koji će da unapredi prodaju u vašem biznisu) ili content marketing (tekst koji će ojačati vaš brend), kao i kvalitetan savet, potražite moje usluge.

Za više informacija i mogućnost saradnje, kontaktirajte me putem moje fb stranice klikom ovde ili mi pošaljite e-mail na: copywritermilos@gmail.com

Srdačno vaš,

Miloš Dimitrijević

Photo by Christiann Koepke on Unsplash

Podeli: