Pokrenuli ste sopstveni biznis i potrebna vam je reklama.
Želite da se predstavite potencijalnim kupcima u najboljem svetlu, jer vaš biznis to zaslužuje, jer Vi to zaslužujete. Ali, ne ide?!
Valjalo bi nešto učiniti da reklama počne da daje rezultate, ali šta?
To je pitanje koje muči većinu ljudi koji na društvenim mrežama pokušavaju da prodaju svoje proizvode ili svoje znanje.
Pa, da! To uopšte nije neispravno da se kaže.
Ulažete godinama u sebe, usavršavate se i potom dolazi vreme da to svoje znanje i naplatite.
Tema je loš marketing.
Odmah prelazimo na stvar
Fokusiraćemo se na loš marketing na društvenim mrežama.
Uglavnom ovaj vid marketinga daje prosečne rezultate.
Ukoliko targetirate ispravno svoju objavu, ona će vam doneti rezultate i interesovanje za vaš biznis će početi da raste.
Danas je previše istog u moru istog i vaše je da date sve od sebe da se razlikujete.

Da biste izbegli zamke lošeg marketinga potrebno je najpre da se na pravi način obratite vašoj ciljnoj grupi.
Ukoliko, iz nekog razloga, vaše obraćanje kroz reklamu bude loše i ne daje nikakve rezultate, u velikoj ste opasnosti da upropastite sopstveni biznis.
Primer lošeg marketinga je agresivno reklamiranje. Ono se odnosi na prečesto prikazivanje jedne iste reklamne poruke i kao takvo isprva daje rezultate, ali kasnije kupac gubi interesovanje za predmet reklame.
Još jedan primer lošeg marketinga je nesrećno napisan tekst koji će delovati na potencijalnog kupca odbijajuće.
da ti kažem!
Sledeći primer lošeg marketinga bi mogao biti obraćanje per tu.
Ovakav vid marketinga je danas jako popularan, ali oni koji ga koriste rizikuju da izgube mnogo i da odbiju potencijalne kupce ili korisnike svojih usluga, osim ukoliko kampanja nije namerno tako koncipirana da bi bila prihvatljivija za mlađu populaciju.
Poslednji, ali ne i najmanje važan primer lošeg marketinga koji želim da navedem u ovom javljanju, jeste marketing kao komentar na post.
Možda je ponekad u redu da se na taj način obratite svojoj ciljnoj grupi, ali samo ukoliko je u dosluhu sa porukom koju šalje određeni post.

primer!
Na mojoj FB stranici neretko objavljujem citate koji za cilj imaju da motivišu ljude na životnu borbu.
Moj životni moto je da nije gotovo dok nije kraj. Negde sam to pročitao i usvojio kao svoju vodilju u ovim ne lakim vremenima.
Svaka od mojih objava ima nekoliko stotina sviđanja i vidljivost objava je zadovoljavajuća, najčešće bude vidljiva sjajno, što znači da bude i do nekoliko desetina hiljada takozvanih organskih pregleda.
Šta se dešava sa onima koji koriste ovakav tip objava da se reklamiraju na mrežama?
Dešava se to da kada ostave komentar ispod objave koja ima dvadeset hiljada pregleda, njihov komentar bude na dnu objave po vidljivosti iz razloga što se ne odnosi na post.
Ukoliko ostave komentar koji je u dosluhu sa objavom, može se malo više popeti na listi komentara, ali u tom slučaju rizikuju da: neko postavi loš komentar na njihov komentar kome nije tu mesto, da njihov proizvod gubi na ugledu u startu, da isprovociraju masu loših komentara koje ne mogu da predvide ili kontrolišu.
Većinom sam dozvoljavao ovakve komentare na mojoj stranici, ali ih u poslednje vreme savetujem da ukoliko žele marketing mogu da sarađuju sa mnom i da budu sigurni da će tekst koji budem pisao za njihov proizvod uticati na to da se prodaja poboljša.
Oni koji su bili fer i prihvatili moj predlog, danas me kontaktiraju kad god imaju potrebu za novom reklamom.
Na kraju, savet za sve koji se reklamiraju na društvenim mrežama:
Sarađujte sa onima koji mogu da vam pomognu da kroz marketing unapredite svoj biznis!