Jeste li ikada jednom sasvim običnom olovkom potpisali najvredniji ugovor?

Da li ste nazdravili najsrećnijoj prilici najobičnijom čašom?

Jeste li od onih koji u najlepšim cipelama odlaze na najvažnije susrete?

Jeste li do sada razumeli značaj lepih reči koje otvaraju sva vrata?

Da li vam je potreban tekst kojim ćete na originalan način predstaviti i prodati svoj proizvod ili uslugu?

Sasvim običan dan u kome je mnogo neobičnog.

Sasvim jednostavan život u kome je sve komplikovano.

Potreban vam je predah. Potrebno vam je da neko obavi ponešto umesto vas.

Potreban vam je odmor na najegzotičnijem ostrvu sa osobom koju obožavate.

Potrebno vam je da ne mislite na svakodnevne obaveze  i probleme.

Žao mi je, tu vam ne mogu pomoći. To su sve situacije, događaji i ljudi koje vam je namenila vaša sudbina.

Ali, mogu da vam pomognem da na jedan originalan način predstavite proizvod koji želite da prodate ili možda uslugu ili možda… reči.

Nedostaju vam prave reči? Imate ih negde, ali vam nedostaju u momentu kada ste izloženi pritisku i kada vam poslovne obaveze ne dozvoljavaju da mislite o rečima i rečenicama kojima ćete uveriti kupca u istinitost svojih tvrdnji.

Tu već mogu da vam pomognem.

Vrhunski majstori pisane reči mogu uticati na ponašanje kupaca.

Ova rečenica je upravo ona koja na najbolji mogući način opisuje pojam copywriting-a.

U svetu u kome živimo postoji onoliko različitosti koliko smo mi spremni da primetimo. Postoje različiti ljudi pre svega. Postoje različite navike, postoji mnogo toga različitog i postoje različiti pogledi na ono što nas okružuje.

Dobar copywriting je danas jedna od najmoćnijih alatki uz pomoć koje jedna kompanija ostvaruje prednost u odnosu na drugu kompaniju. Isto važi i za preduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća. Svaki posao kojim se bavite ima prostora za copywriting, onoliko koliko vi razumete da vam je potreban.

Brzo misli, brzo radi, polako donosi odluke!

Moje ime je Miloš Dimitrijević. Imam nešto više od 40 godina života i, verovali ili ne, više od 25 godina radnog iskustva.

U sadašnjem trenutku, mnogi bi pomslili da iskustvo baš i ne znači puno. Ipak, ne. Ovo je samo trenutak i prodaja robe i usluga je trenutak. Sve je zapravo trenutak u dugoj večnosti u kojoj postojimo svakoga dana.

One najlepše cipele s početka, baš one su ti potrebne da prevaziđeš trenutak u kome je mnogo toga izgubilo smisao. Potrebne su ti da sebi objasniš smisao i otrgneš se od besmisla.  

Predstavio bih se i kao pisac koji je napisao, do sada, pet romana i jednu zbirku kratkih priča, ali pisac bez iskustva u biznisu baš i ne može tako lako da razume potrebe kupaca.

Potreban ti je prodavac koji će znati da promoviše tvoj biznis rečima jednog pisca.

Pa, da. Milsim da sam pogodio suštinu. Da li sam pogodio u sami centar? Možda. Ne garantujem. Svakako, vredi pokušati.

Ukoliko vam je potreban kvalitetan copywriting (tekst koji će da unapredi prodaju u vašem biznisu) ili content marketing (tekst koji će ojačati vaš brend), kao i kvalitetan savet, potražite moje usluge.

Usluge u cilju marketinga i povećanja prodaje:

– Tekstovi na zadatu temu

– Marketinško pisanje

– Tekstovi za poslovni blog

– Slogani za proizvode i reklamne kampanje

– Tekstovi za društvene mreže (Facebook i Instagram)

– Rad na reklamnoj kampanji u saradnji sa vašim reklamnim timom

– Saveti u vezi prodaje

– Obuka i motivacioni kurs o prodaji zaposlenima u maloprodaji

Kontakt:

https://www.facebook.com/MilosJoker/

e-mail: copywritermilos[at]gmail.com

Photo by Christiann Koepke on Unsplash

Podeli: